Thursday, April 28, 2016

Londýn

Dnes jsem byla s Danym na skok v Londýně, potřebuji totiž nový pas, jelikož mi za chvilku projde....
Docela se to i vše načasovalo, protože teď nemám focení, měla jsem hodně přes únor a březen. Měli jsme nádherné počasí, tak to bylo moc fajn. Jen kdybych nemusela letět...Ale přežila jsem to. :)
Česká ambasáda mě naprosto zklamala, je to ostuda ostud po všech stránkách, škoda že se tam nesmělo fotit, to by jste měli žážitek :D Ale ono to bylo i o tom přístupu a to se stejně nafotit nedá.... No ale Londýn mě naopak nadchl :) Čekala jsem bláznivé špinavé hlavní město, všude kolem stres - něco v duchu Prahy a jak jsem byla mile překvapená. Všude čisto, nablýskáno, slušní a milí lidé, prostě jako v Aberdeenu jen ve větším měřítku..... Tady je ještě ten svět normální, tak jak by měl být a ne Kocourkov....
No nic, takže něco obrázků :)

Tohle se mi asi tak před deseti lety zdálo, tak jsem si to sem musela dát :) Je to metro nadzemka i podzemka a přesně tahle stanice, kde je vidět ven z obou stran se mi zdála...




tady je metro na staré lince ve středu města

první budka co jsem potkala a má cedulku opačně :D V Aberdeenu máme také jednu, co kolem ní jezdíme busem do středu města. Jinou jsem tady zatím neviděla. No ale Londýn je jich pochopitelně plný.

Hyde Park 


tady jsme se občerstvili

a drzí špačci s námi. Normálně na nás nalítávali, že chtějí taky :D


Dráček Mráček? Kdepak, platan :)




Královna Victoria






Italské zahrady











A veverky nesmí chybět :) Pěkně mi zapózovala, modelka, nebo modelínek :)



jak dědeček s hůlkou :D






měla jsem s sebou jen velký objektiv, proto jsem tohle nemohla vyfotit celé, jelikož nejsem dvoumetrová...takže jen tak na památku...


rozcestník


kluci hrající cricket

Almužničku...

úžasná magnólie



připadala jsem si spíš jak v ZOO než jako uprostřed velkoměsta...





Takhle myslí na koníčky, přece nebudou chodit po betonu... jsou všude po Hyde Parku - myslím ty cestičky...tedy dálnice pro koně :) Koníky jsme ale nepotkali.

a pítko pro ně

tohle je v podchodě...jak dlouho by to vydrželo u nás? ani ne 5 minut a už by to někdo počáral...


(velký objektiv no... :) Dál jsem poodstoupit fakt nemohla...


zrovna proběhly vzpomínky na první světovou...






už se blížíme k červeňáčkům :)








vážně monumet...























krása jak jsou všude ty korunky :)











Tady mě fakt mrzelo, že jsem si nevzala i ten malý objektiv :( Tak snad příště... bylo by tam totiž i to oko...



absolutně čisto....musela jsem to jako Pražanda vyfotit, protože si na to pořád nemůžu zvyknout a v takovém obr velkoměstě jsem to fakt nečekala...




vážně naprosto čisto :)






A víc už jsme nestihli. tady mapička kudy jsme šli, bez jízdy metrem.... V nohách tisíc mil ale stálo to za to :) Fotek mám kolem 500, ale to sem všechno dávat nebudu nebojte :D


No comments:

Post a Comment